Politica de utilizare Cookie-uri
1. Politica de utilizare Cookie-uri
Aceasta politica se refera la cookie-urile si paginile web operate de Maffaro
2. Ce este un Cookie?
Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului).
3. La ce sunt folosite Cookie-urile?
Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intrun mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile noastre pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online, cosul de cumparaturi sau publicitate relevanta. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa intelegem cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre web, permitandu-ne imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand indentificarea personala a utilizatorului.
4. Ce Cookie-uri folosim?
Folosim doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe. Cele per sesiune sunt fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei (browser-ului web). Cele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada definita de parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator.
5. Cum sunt folosite cookie-urile de catre acest site?
O vizita pe acest site poate plasa cookie-uri in scopuri de:
- Cookie-uri de performanta a site-ului
- Cookie-uri de analiza a vizitatorilor
- Cookie-uri de inregistrare
- Cookie-uri pentru publicitate
- Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate
6. Contin Cookie-urile date personale?
Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caaracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator. Atare date sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.
7. Stergerea Cookie-urilor
In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand Cookie-uri sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale paginii web.
8. De ce sunt cookie-urile importante pentru Internet?
Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookieurilor poate face unele site-uri imposibil de folosit.
Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu inseamna ca nu veti mai primi publicitate online – ci doar ca aceasta nu va mai putea tine cont de preferintele si interesele dvs, evidentiate prin comportamentul de navigare.
Exemple de intrebuintari importante ale cookieurilor (care nu necesita autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):
- Continut si servicii adaptate preferintelor utilizatorului – categorii de produse si servicii.
- Oferte adaptate pe interesele utilizatorilor – retinerea parolelor.
- Retinerea filtrelor de protectie a copiilor privind continutul pe Internet (optiuni family mode,functii de safe search).
- Limitarea frecventei de difuzare a reclamelor – limitarea numarului de afisari a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site.
- Furnizarea de publicitate mai relevanta pentru utilizator.
- Masurarea, optimizarea si caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de continut este vizualizat si modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile deruleaza aceste analize a utilizarii lor pentru a imbunatati site-urile in beneficiul userilor.
9. Linkuri utile
A unique identifier ensures that only we and/or our authorized service providers have access to cookie data. Service providers are companies that help us with various aspects of our business, such as site operations, services, applications, advertisements and tools. We use some authorized service providers to help us to serve you relevant ads on our services and other places on the internet. These service providers may also place cookies on your device via our services (third party cookies). They may also collect information that helps them identify your device, such as IP-address or other unique or device identifiers.
What are cookies, web beacons, and similar technologies?
Like most sites, we use technologies that are essentially small data files placed on your computer, tablet, mobile phone, or other devices (referred to collectively as a “device”) that allow us to record certain pieces of information whenever you visit or interact with our sites, services, applications, messaging, and tools. The specific names and types of the cookies, web beacons, and other similar technologies we use may change from time to time. In order to help you better understand this Policy and our use of such technologies we have provided the following limited terminology and definitions: Cookies – Small text files (typically made up of letters and numbers) placed in the memory of your browser or device when you visit a website or view a message. Cookies allow a website to recognize a particular device or browser. There are several types of cookies: Session cookies expire at the end of your browser session and allow us to link your actions during that particular browser session. Persistent cookies are stored on your device in between browser sessions, allowing us to remember your preferences or actions across multiple sites. First-party cookies are set by the site you are visiting. Third-party cookies are set by a third party site separate from the site you are visiting. Cookies can be disabled or removed by tools that are available in most commercial browsers. The preferences for each browser you use will need to be set separately and different browsers offer different functionality and options. Web beacons – Small graphic images (also known as “pixel tags” or “clear GIFs”) that may be included on our sites, services, applications, messaging, and tools, that typically work in conjunction with cookies to identify our users and user behavior.
4. Advertising or Targeting Related. We may use first-party or third-party cookies and web beacons to deliver content, including ads relevant to your interests, on our sites or on third party sites. This includes using technologies to understand the usefulness to you of the advertisements and content that have been delivered to you, such as whether you have clicked on an advertisement. To opt-out of the use of third-party advertising-related cookies and web beacons, see the section ‘Ad Networks and Exchanges operated by authorized third parties’ below. Opting out of third-party advertising-related cookies and web beacons as described below does not necessarily mean that you will not see our advertising on third party websites – only that this advertising will not be targeted to you through the use of third-party cookies, web beacons or related technologies.
If you would like to opt-out of all other types of technologies we employ on our sites, services, applications, or tools, you may do so by blocking, deleting, or disabling them as your browser or device permits. For further information on deleting, disabling or blocking cookies, please visit AboutCookies.org. For browser-specific information on how to adjust cookie configurations on the following browsers, please click on the relevant link below:
– Internet Explorer: – Internet Explorer 5 – Internet Explorer 6 – Internet Explorer 7 – Internet Explorer 8 – Internet Explorer 9
– OSX/Mac OS
Use of these technologies by authorized third-party service providers We may work with third-party companies, commonly known as service providers, who are authorized to place third-party cookies, web beacons, or similar technologies for storing information on our sites or in our services, applications, and tools with our permission. These service providers help us to provide you with a better, faster, and safer experience. These service providers may use these technologies to help us deliver our own content and advertising, and compile anonymous site metrics and analytics.
We do not permit any of these service providers to collect any of your personal information on our sites or in our services, applications, or tools for their own purposes. These service providers are subject to confidentiality agreements with us and other legal restrictions on their use or collection of any personal information.
These third-party ad networks and exchange providers may use third-party cookies, web beacons, or similar technologies to collect information about your visit to our site and elsewhere on the Internet. They may also collect your device identifier, IP address, or identifier for advertising (IDFA). The information that these third parties collect may be used to provide you with more relevant advertising on our sites or elsewhere on the web.
Third party cookies are covered by the third-parties’ privacy policies. For more information on third-party advertising-related cookies, interest-based advertising, and how to opt-out of that practice by companies participating in industry selfregulation, please visit the relevant website below based on your country of origin: Your Online Choices About Ads “Do Not Track” California law requires us to let you know how we respond to web browser Do Not Track (DNT) signals. Because there currently isn’t an industry or legal standard for recognizing or honoring DNT signals, we don’t respond to them at this time. We await the result of work by the privacy community and industry to determine when such a response is appropriate and what form it should take. © 1999–2015